domingo, 5 de diciembre de 2010

CONVERSES AMB UNA FINESA

Al tercer dia de viatge i, després d'emprar tan sòls el meu "anglés de Oxford" per a les coses indispensables, vaig decidir que era el moment de llançar-me. I clar, fent memòria dels meus coneixements del país -que no eren molt extensos i es reduïen a poc més de les pel.lícules de Aki Kaurismäki i els llibres de Arto Paasilinna-, vaig decidir provar fortuna amb l'escriptor, ja que segons les contraportades dels seus llibres és un autor de "extraordinario éxito en su país".
Total, que allà que vaig i, preguntada una universitaria de 22 anys, la resposta va ser algo així com que l'havia estudiat a l'escola, però que no havia llegit res d'ell.
Després d'açò vaig decidir no preguntar-li per Kaurismäki, per si de cas...
Desde el lupanar de rica miel.

1 comentario:

Lester Minador-Frappé dijo...

Home,,,primer es pregunta per el finlandés volador,,,i després quants rens es va Carregar Carlos Sainz a les seues participacions al rally de los thousand lakes.