domingo, 15 de marzo de 2009

CALCIOMERCATO: ÚLTIMS FITXATGES



Recentment la cadena americana TV One ha fet una llista de les dones negres més atractives del mon. A la llista figuren ties com la model Iman, la cantant Rihanna, o les actrius Grabielle Union i Kerry Washington. Però anem al que interessa, qui ha guanyat. Doncs la audiència de la cadena nord-americana ha triat per segon any consecutiu com a dona negra més atractiva a l’actriu Halle Berry. Dic jo que la més atractiva no sé si serà, però la elecció no está gens malament. Completen el podi la model Tyra Banks i la cantant Alicia Keys. Per ficar-li “peros” al llistat, dir que podriem incloure a la diosa de ébano, la model Naomi Campbell, que mal del tot tampoc està. En fi, que veient aquesta llista, el que és racista, que per definició és subnormal, a més és gilipollas.

S’haureu donat compte que no m’he referit a les dones negres com afroamericanes o dones de color. Que li donen a lo políticament correcte i a tots aquells que es rasguen les vestidures per tonteries d’aquest estil.

Por cierto, com a últim comentari, que no sé si ve a cuento, dir que el director de casting de La Sexta n’ha tornat a fer una de les seues. El tio ha fitxat per a la seua cadena a la presentadora Kira Miró, que s’incorporarà a l’equip del programa “La Tira”. Que me dieu, és un crack o no és un crack el tio. Li podiem dir “El José Manuel Llaneza de la televisió.”


Desde el lupanar de rica miel.

1 comentario:

House´s dijo...

Jo en permís del respetable (per a fotre els antitaurins), em quede amb Alicia Keys (les claus ja li les faria jo...)