viernes, 19 de septiembre de 2008

MUERTE A...IÑAKI GABILONDO


Ja podeu afusellar-me si voleu, però no me´l trague com a presentador de telediari.
A la radio, pot ser el programa fos collonut, cosa que pose en dubte...però bueno, no l´he escoltat mai per a jutjar...ara a la televisió és infumable.
Sembla que en lloc de l´informatiu presente un espai d´opinió, a mi me la du fluixa el que pense el senyor Gabilondo; quan mire les noticies preten saber el que ha passat, no empaxar-me amb una sobredossi de doctrina!.
Es incapaç de dur l´espai sense sesgar-ne la informació a favor del Govern i en contra del PP ( que merits fa, no cal dubtar-ho), però aixó no pertoca, i punto.
Aixi que aquest idol de molts PROGRES, no ha demostrat esser res més que un sectari, i jo no comulgue amb sectaris i més si són beneits per tots. AMEN

2 comentarios:

Lester Minador-Frappé dijo...

L´estil si que és nou, el de donar opinió al telediari i supose que té la seua gràcia. A mi supose que m´importa res el que diu, ja que vore-ho, vore-ho, poquet.

GRUP 12 dijo...

veig que la secció funerària del blog és la més prolífica.....de aquí a ná no quedarà ni el apuntador.
jeje