martes, 9 de septiembre de 2008

MUERTE A...JUAN MANUEL DE PRADA

Ale, ja que he tret la escopeta de l’armari, vaig a aprofitar que està calenteta i abans de que es gele, vaig a matar-ne un altre. Me direu exagerat, però es que els cabrons s’ho mereixen. Ara li toca a Juan Manuel, perquè? Per alinear-se amb l’esglèsia en temes com la eutanasia o el matrimoni homosexual, perquè fa anys (quan era molt jove) vaig estar a punt de llegir-me una novela seua, Uf!!! Sort que no ho vaig fer. Però, el que m’ha motivat a dedicar-li aquest post han sigut unes declaracions que acaba der fer fa uns 10 minuts, en les que es manifesta partidari del creacionisme, i perque acaba de soltar perles com “La historia de la ciencia es una historia de frustración, de tratar de explicar lo inexplicable, lo sobrenatural.” I dic jo, tu si que eres sobrenatural “sanguango.” Per petardo, per anar d'intelectualillo pels programes televisius, i per tantes i tantes raons.

Exiliat alacantí informant en temps real.

3 comentarios:

Blanc i Negre Oe! dijo...

Juan Manuel de Prada is just a fat spanish waiter.

House´s dijo...

Molto bene, ja era hora...a mi este pallasso en fa una rabia, i ja l´havia oblida´t.
Muerte con dolor, hi havia que pelar-lo com als conills però VIU

Lester Minador-Frappé dijo...

aço està a "merced del viento"???